Doesburg, Nederland
info@3dkadootjes.nl

Meest gestelde vragen

Op deze pagina geven wij antwoord op de meest gestelde vragen! Mist u nog een vraag die thuis zou horen op deze pagina, mail ons dan gerust. Of heeft u een andere vraag? Neem dan contact op via de contactpagina.

Hebben jullie een voorraad?
Nee, wij hebben geen voorraad aan producten. Dit is omdat het om gepersonaliseerde producten gaat, na bestelling gaan wij dus pas een product maken / printen.

Hoe zit het met levertijden?
De levertijden zijn gevarieerd. Dit heeft met een aantal factoren te maken. Hoe groot is uw bestelling, om welk product gaat het, en hoe druk hebben wij het op dit moment met andere bestellingen. Een voorbeeld: Een naam sleutelhanger is relatief snel gemaakt en afgedrukt. Een geboortebord of een foto sleutelhanger komt meer bij kijken en duurt dus langer. Wij kunnen dus niet leveren binnen 24 uren. Het principe ‘vandaag besteld, morgen in huis’ is niet mogelijk. De actuele levertijd staat altijd vermeld op de home pagina bovenin. Deze is altijd up to date!

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij uw bestelling direct betalen. Dit kan met de meest populaire betaalmethoden zoals ideal, paypal en klarna achteraf betalen.

Hoe zit het met verzenden?
Verzenden doen wij via PostNL en altijd met track en tracé. Zo kunt u uw pakketje volgen, en wij ook. Zo weet u op welke dag u uw pakketje kunt verwachten. Op de afrekenpagina worden de verzendkosten automatisch berekend in brievenbuspakketje of een gewoon pakketje.

Ik zie nergens geen BTW meer staan sinds 1 januari 2021?
Dit klopt! Sinds 1 januari 2021 zit 3Dkadootjes in de kleine ondernemers regeling (KOR). Meer informatie over de KOR regeling kunt u vinden op de website van de belastingdienst.

Bestelling afhalen?
Na de verhuizing van Arnhem naar Doesburg in april 2022, is het niet standaard meer mogelijk om een bestelling af te halen. Deze optie werd ook nauwelijks gebruikt door klanten.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling in het systeem nog te wijzigen. Er zijn 2 opties die gedaan kunnen worden. Uw bestelling wordt geannuleerd en u krijgt uw aankoopbedrag teruggestort. De andere optie is dat u het fout bestelde artikel omzet in een ander artikel met dezelfde prijs. Hier wordt een notitie van gemaakt op uw factuur.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Wanneer u 1 of meerdere producten besteld, kunt u direct betalen. Na betaling krijgt u direct een email. Waarmee uw bestelling is bevestigd.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij versturen standaard met PostNL, en met track en tracé. Voor een brievenbuspakje zijn de verzendkosten €3,95. Voor een pakketje bedragen de kosten €5,95. Op de afrekenpagina wordt geheel automatisch de juiste verzendmethode bepaald. Voor klanten in België wordt er aangetekend verstuurd met track en tracé, deze verzendkosten bedragen €12,55. De optie om zonder track en tracé (is goedkoper) te versturen hebben wij stopgezet. Want dan is uw bestelling niet te volgen, en mocht het niet aankomen kunnen wij ook niet zien waar het is gebleven.

Kan ik mijn bestelling volgen na verzending?
Absoluut, na verzending ontvangt u van ons een track en tracé code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ook dit is mogelijk. U kunt dan op de afrekenpagina dit aangeven onder ‘Verzenden naar een ander adres’.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook iets bestellen?
Een bestelling plaatsen is mogelijk voor mensen die binnen Nederland en België woonachtig zijn. Andere landen is helaas niet mogelijk!

Review mail van 3Dkadootjes?
Iedere klant die een bestelling heeft geplaatst bij 3Dkadootjes.nl krijgt na het ontvangen van zijn / haar bestelling een review mail. U mag dan een review achterlaten, Dit helpt mij maar ook toekomstige klanten. Uiteraard is het niet verplicht om een review te schrijven.